Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~0Z | użytkownik

imię i nazwisko adresNMR zarejestrowany19.07.2009 @17:38:31 ostatnio na stronie22.07.2014 @15:28:42



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty31 komentarze836 posty na forum42

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gocha71    30.10.2009 @21:15:33
dzięki
~YamaroTTo    20.10.2009 @00:19:48
hehe, co do fotki z kościołem wtedy to nie wiedziałem c to znaczy wykadrować stare foto Dzięki za ocene
_______
"What is locked, can be opened'
What is hidden, can be found,
What is yours, can be main"
- The Keepers
~inSSidDe    19.10.2009 @17:26:23
w piatek kupilam d3000 ale d3 mam do uzytku wiec robie tym i tym
_______
http://www.joannajeszka.webs.com Nie dziekuj lecz ocen
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii
mój profil na maxmodels http://www.maxmodels.pl/joanna_j.html
~Poppyflower    18.10.2009 @18:44:21
to ze krzywo fakt nie zamierzone ;p to wina troche statywu slabego a troche moja, no ale dzieki za koment
~KyokoArt    18.10.2009 @18:21:28
Bardzo dziękuję
~Caprys    17.10.2009 @12:28:39
~Sinthyume    17.10.2009 @11:27:42
dzięki za komentarze
_______
it's only after we've lost everything that we're free to do anything
~mrowkaa    17.10.2009 @11:03:49
dzięki za komentarz, swoją drogą świetna galeria
~LadyCroft    17.10.2009 @10:37:06
dziekuje slicznie
_______
Are you hungry for a little more
than what you've had before?
Are you hungry for a taste of life?
whet your appetite, are you hungry?
~afebylozajete    16.10.2009 @21:26:42
dam, dam. pewnie i zmienie (przynajmniej do tej sesji- bo tamta mieszka w innym mieście, więc mamy pewny problem z dojazdem;p) dzięki wielkie. wzajemnie.
~majewskifoto    16.10.2009 @21:20:32
dziękuję za zainteresowanie, w tym ważne są dwie rzeczy - zdjęcie i opis Pozdrawiam
_______
Whisky z colą nie rozwiąże Twoich problemów. Ale z drugiej strony sama cola też nie...
~afebylozajete    16.10.2009 @21:19:57
chęci mam ogromne , gorzej z czasem. ale mogę przyżeć , że kiedyś ta sesja odbędzie się NA PEWNO!
~afebylozajete    16.10.2009 @21:16:43
no napisałam że miało być 7 , ale problemy z modelką i nie mam pozostałych grzechów, ale obiecałam sobie, że muszę to nadrobić ! i marzę o sesji 7 grzechów głównych!
~afebylozajete    16.10.2009 @21:15:05
niestety nie mam ruchomego LCD i kiedy chciałam sfotografować modelkę całą to odcianałam jej kawałek palców u ręki, więc wolałam podarować sobie nogi;p ale wiem, ze szkoda ich;(
dzięki za ocenę.
~tomektomek    16.10.2009 @14:02:02
spoko spoko. i tak sie kapłem że wrzuciłem nie to co chciałem bo miał być kolor ; )
~tomektomek    16.10.2009 @11:22:19
a czemu nie ?
~SerwalK    13.10.2009 @21:22:55
dziękować
nikon d60 heh
~SerwalK    13.10.2009 @21:08:24
a ja nie wiem :>
~Maid    13.10.2009 @21:01:18
kombinuję...
_______
So long so long so long and thanks for all the fish!
~Maid    13.10.2009 @17:30:54
HDRy zrobiłam w sumie 2 Reszta to nie hdrki...
_______
So long so long so long and thanks for all the fish!
~Maid    13.10.2009 @13:36:17
to ja poproszę, bo lubię
_______
So long so long so long and thanks for all the fish!
~KevinLomax13    08.10.2009 @15:29:06
_______
...zazwyczaj nie oceniam, wolę konstruktywnie skomentować no chyba, że foto naprawdę się spodoba
~vaillance    08.10.2009 @10:03:34
dziękuję, pozdrowienia.
~makowskiphotography    06.10.2009 @20:35:30
http://www.makowskiphotography.com/the%20peak%20hole.jpg

tutaj w zastanych troche innych klimatycznie warunkach
~makowskiphotography    06.10.2009 @20:28:13
elektrownia wodna w parku Peak District w srodkowej Anglii.

dzieki za odwiedziny

pzdr
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt